wroty i reklamacje

WYMIANA

W sklepie kesadaran-indra.pl wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów(wysyłka na koszt własny-paczka polecona Poczta Polska), następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. niezgodny z opisem, skorzystaj z procedury zwrotu. W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł. Pamiętaj o tym, że zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji. 

 

ZWROT

Klient(konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie kesadaran-indra.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta(Dz. U. z 2014 nr 827). Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą korzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

W przypadku zwrotu:

  1. Należy wypełnić formularz zwrotu towaru i dołączyć go do zwracanego produktu(możesz go pobrać KARTA ZWROTU TOWARU Kesadaran Indra)
  2. Następnie produkt proszę wysłać na adres: LMB Marcin Wierzchnicki, ul. Fieldorfa 17/6, 71-075 Szczecin.

UWAGA!

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą „e-przesyłka” lub paczkomatami. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony(pudełko proszę zapakować w papier a dopiero później skleić taśmą). Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący! Proszę o wysyłki kurierem i Pocztą Polską-paczka polecona.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

 

REKLAMACJA

W przypadku reklamacji danego towaru:

  1. Należy wypełnić formularz reklamacji (do pobrania KARTA REKLAMACJI TOWARU Kesadaran Indra)
  2. Następnie produkt należy wysłać pod adres: kesadaran-indra Marcin Wierzchnicki ul. Fieldorfa 17/6, 71-075 Szczecin.

UWAGA!

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą „e-przesyłka” lub paczkomatami. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony(pudełko proszę zapakować w papier a dopiero później skleić taśmą). Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia reklamacji towaru.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe(np. z powodu wyczerpania nakładu), kesadaran-indra.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt-wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym .

Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964. Kodeks cywilny.